gdzie i jak?
kiedy?
dla kogo?
Wniosek o świadczenie możesz złożyć tylko elektronicznie przez PUE/eZUS - www.zus.pl wybierając logowanie: Profil Zaufany lub Bankowość Internetowa.
Wnioski o świadczenie „Aktywni rodzice w pracy” i „Aktywnie w domu” można składać najwcześniej w 12 miesiącu życia dziecka. Wniosek o świadczenie „Aktywnie w żłobku” można złożyć w dniu, gdy dziecko zacznie uczęszczać do żłobka, klubu dziecięcego lub trafi pod opiekę dziennego opiekuna.
Wnioski mogą składać rodzice (matka, ojciec) oraz opiekunowie faktyczni, prawni, rodziny zastępcze oraz osoby prowadzące rodzinne domy dziecka. Świadczenia przysługują bez względu na dochód rodziny. Nie podlegają opodatkowaniu ani egzekucji komorniczej.
Aplikacja zapewnia bezpieczną i wygodną autoryzację. Wystarczy jedno kliknięcie, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycje składane w systemach Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Autoryzacja mobilna zastępuje jednorazowe hasła wysyłane w komunikatach SMS – koniec z czekaniem i przepisywaniem haseł. Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako bezpłatne wiadomości PUSH niezależnie od tego, czy aplikacja jest w danym momencie uruchomiona.
korzystaj
Dostosuj ustawienia aplikacji do swoich potrzeb, dodaj logowanie biometryczne.
ustal e-PIN
Zdefiniuj, wpisz i zapamiętaj identyfikator e-PIN, który będzie potrzebny do logowania w aplikacji oraz zatwierdzania transakcji.
uruchom aplikację
Wpisz swój identyfikator bankowości internetowej, zdefiniuj nazwę użytkownika, dodaj urządzenie mobilne w bankowości internetowej.
zainstaluj aplikację
Pobierz aplikację Nasz Bank, z autoryzowanych sklepów Google Play lub App Store i zainstaluj na urządzeniu mobilnym.
mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację w sposób zdalny wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia. Dzięki mojeID nie trzeba udawać się np. do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty.
Usługa dostępna poprzez naszą Bankowość Internetową.
wygoda
Korzystanie z usługi odbywa się zdalnie. Zapomnij o dojazdach, kolejkach. Więcej czasu na przyjemności!
bezpieczeństwo
Kontrolujesz usługę na każdym jej etapie: każdorazowo wyrażasz zgodę na przekazanie danych, które są niezbędne w procesie potwierdzenia Twojej tożsamości.
prostota
mojeID oparte jest o Twoją bankowość elektroniczną. Usługa działa w każdym miejscu i dla każdego procesu tak samo.
powszechność
mojeID działa u dostawców usług komercyjnych i w administracji publicznej.
Program Aktywny Rodzic wspiera rodziców i opiekunów dzieci do lat 3 w łączeniu obowiązków zawodowych z rodzicielstwem. Dzięki niemu możesz ubiegać się o trzy różne świadczenia, dostosowane do Twojej sytuacji rodzinnej i zawodowej.
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Chcesz natychmiast przekazać pieniądze bliskiej osobie, firmie lub instytucji? Zależy Ci na szybkim uregulowaniu opłat lub uniknięciu opóźnienia w płatności? Dzięki przelewom natychmiastowym Express Elixir teraz jest to możliwe. Z Express Elixir w ciągu nawet kilku sekund bezpiecznie przelejesz pieniądze z banku do banku, przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok, także w weekendy i święta.
Wszystko w jednym miejscu. Oferujemy szeroką ofertę produktową dla każdego.
Udostępniamy nowoczesne kanały i usługi bankowe. Cenimy również tradycyjny osobisty sposób kontaktu.
Możesz nam zaufać, z nami Twoje finanse będą bezpieczne. Składamy się w 100% z Polskiego lokalnego kapitału.
Poniedziałek- Piątek: 7:30-15:30
bank@bswojslawice.pl
+48 509 037 751
82 566 91 01 -sekretariat / fax
82 566 91 42 -sala operacyjna
ul. Rynek 23
22-120 Wojsławice
Bank Spółdzielczy w Wojsławicach, rok założenia 1906, zrzeszony w Grupie BPS