gdzie i jak?

kiedy?

dla kogo?

Informacje

Wniosek o świadczenie możesz złożyć tylko elektronicznie przez PUE/eZUS - www.zus.pl wybierając logowanie: Profil Zaufany lub Bankowość Internetowa.

Wnioski o świadczenie „Aktywni rodzice w pracy” i „Aktywnie w domu” można składać najwcześniej w 12 miesiącu życia dziecka. Wniosek o świadczenie „Aktywnie w żłobku” można złożyć w dniu, gdy dziecko zacznie uczęszczać do żłobka, klubu dziecięcego lub trafi pod opiekę dziennego opiekuna.

Wnioski mogą składać rodzice (matka, ojciec) oraz opiekunowie faktyczni, prawni, rodziny zastępcze oraz osoby prowadzące rodzinne domy dziecka. Świadczenia przysługują bez względu na dochód rodziny. Nie podlegają opodatkowaniu ani egzekucji komorniczej.

Świadczenia

  • Wysokość świadczenia: 500 zł miesięcznie na dziecko.
  • Przysługuje rodzicowi lub opiekunowi, który faktycznie sprawuje opiekę nad dzieckiem w domu (dziecko w wieku 12–35 miesięcy).
  • Świadczenie nie przysługuje, jeśli został wykorzystany pełny rodzinny kapitał opiekuńczy.
  • Dofinansowanie kosztów opieki dziecka w żłobku, klubie dziecięcym lub u dziennego opiekuna.
  • Maksymalna kwota: 1500 zł miesięcznie (1900 zł dla dziecka z niepełnosprawnością), nie więcej jednak niż wysokość miesięcznej opłaty ponoszonej za taki pobyt dziecka.
  • Świadczenie nie przysługuje, jeśli miesięczna opłata za pobyt dziecka od 1 października 2024 r. do 31 marca 2025 r. jest wyższa niż 2200 złotych.
  • Wysokość świadczenia: 1500 zł miesięcznie (1900 zł dla dziecka z niepełnosprawnością).
  • Przysługuje rodzicom lub opiekunom dzieci w wieku 12–35 miesięcy, aktywnym zawodowo.
  • Warunek: dziecko nie może uczęszczać do przedszkola, żłobka lub klubu dziecięcego, ani być pod opieką dziennego opiekuna.

w Wojsławicach

Bank Spółdzielczy

obsługa klienta

sekretariat

Aktualności

Skontaktuj się ...

Aplikacja Mobilna

 

Aplikacja zapewnia bezpieczną i wygodną autoryzację. Wystarczy jedno kliknięcie, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycje składane w systemach Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Autoryzacja mobilna zastępuje jednorazowe hasła wysyłane w komunikatach SMS – koniec z czekaniem i przepisywaniem haseł. Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako bezpłatne wiadomości PUSH niezależnie od tego, czy aplikacja jest w danym momencie uruchomiona.

Pobierz za darmo aplikację Nasz Bank

Jak uruchomić aplikację?

korzystaj

Dostosuj ustawienia aplikacji do swoich potrzeb, dodaj logowanie biometryczne.

ustal e-PIN

Zdefiniuj, wpisz i zapamiętaj identyfikator e-PIN, który będzie potrzebny do logowania w aplikacji oraz zatwierdzania transakcji.

uruchom aplikację

Wpisz swój identyfikator bankowości internetowej, zdefiniuj nazwę użytkownika, dodaj urządzenie mobilne w bankowości internetowej.

zainstaluj aplikację

Pobierz aplikację Nasz Bank, z autoryzowanych sklepów Google Play lub App Store i zainstaluj na urządzeniu mobilnym.

Skontaktuj się ...

moje ID

 

mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację w sposób zdalny wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia. Dzięki mojeID nie trzeba udawać się np. do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty.

Usługa dostępna poprzez naszą Bankowość Internetową.

 

Jakie korzyści?

wygoda

Korzystanie z usługi odbywa się zdalnie. Zapomnij o dojazdach, kolejkach. Więcej czasu na przyjemności!

bezpieczeństwo

Kontrolujesz usługę na każdym jej etapie: każdorazowo wyrażasz zgodę na przekazanie danych, które są niezbędne w procesie potwierdzenia Twojej tożsamości.

prostota

mojeID oparte jest o Twoją bankowość elektroniczną. Usługa działa w każdym miejscu i dla każdego procesu tak samo.

powszechność

mojeID działa u dostawców usług komercyjnych i w administracji publicznej.

Skontaktuj się ...

Program Aktywny Rodzic wspiera rodziców i opiekunów dzieci do lat 3 w łączeniu obowiązków zawodowych z rodzicielstwem. Dzięki niemu możesz ubiegać się o trzy różne świadczenia, dostosowane do Twojej sytuacji rodzinnej i zawodowej.

Skontaktuj się ...

BLIK

 

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
  • dokonać przelewu na telefon.

Skontaktuj się ...

Express Elixir

 

Chcesz natychmiast przekazać pieniądze bliskiej osobie, firmie lub instytucji? Zależy Ci na szybkim uregulowaniu opłat lub uniknięciu opóźnienia w płatności? Dzięki przelewom natychmiastowym Express Elixir teraz jest to możliwe. Z Express Elixir w ciągu nawet kilku sekund bezpiecznie przelejesz pieniądze z banku do banku, przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok, także w weekendy i święta.

jesteśmy tu dla Ciebie

Wszystko w jednym miejscu. Oferujemy szeroką ofertę produktową dla każdego.

Udostępniamy nowoczesne kanały i usługi bankowe. Cenimy również tradycyjny osobisty sposób kontaktu. 

Możesz nam zaufać, z nami Twoje finanse będą bezpieczne. Składamy się w 100% z Polskiego lokalnego kapitału.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Poniedziałek- Piątek: 7:30-15:30

bank@bswojslawice.pl

+48 509 037 751

82 566 91 01 -sekretariat / fax

82 566 91 42 -sala operacyjna

ul. Rynek 23

22-120 Wojsławice

 Imię i nazwisko:
 Twój e-mail:
 Treść wiadomości:
WYŚLIJ
WYŚLIJ
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Bank Spółdzielczy w Wojsławicach, rok założenia 1906, zrzeszony w Grupie BPS